خفاش

ساخت وبلاگ

ابزارهاي آموزشي مورد نياز کلاس سوم دبستان

 

 

در حال حاضر با توسعه روش هاي نوين آموزشي بهره مندي از محصولات و ابزارهاي کمک آموزشي در فرايند يادگيري جايگاه و اهميت بسيار ويژه‌اي پيدا کرده است و به نوعي تکميل کننده‌ي فرايند تدريس مي باشد. از طرفي به دليل نقش مهم آموزش مفهومي و تعاملي در مقطع دبستان استفاده از ابزارهاي کمک آموزشي بيش از پيش ضرورت پيدا کرده است.

ضمن آنکه در پايه سوم دبستان بچه‌ها با مباحث متفاوت تر و بيشتري نسبت به سال گذشته سرو کار دارند و اهميت يادگيري مباحث پايه‌اي در برخي از دروس مانند رياضي چندين برابر مي شود.

 

تجربيات و نتايج حاصل از به کارگيري ابزارهاي کمک آموزشي در کلاس هاي درس ثابت نموده است که بهره‌مندي از ابزارهاي کمک آموزشي کمک شاياني به ايجاد فضاي شاد و جذاب آموزشي به ويژه براي دانش آموزان دبستاني نموده است. لذا تاثير ابزارهاي کمک آموزشي را نمي توان ناديده گرفت.

در ادامه اين بحث قصد داريم به بررسي تاثيرات مثبت و معرفي ابزارهاي کمک آموزشي بپردازيم.

 

 

فوايد و تاثيرات استفاده از ابزارهاي کمک آموزشي

 

ابزارهاي کمک آموزشي متعددي هستند که باعث يادگيري آسان و بهبود توانمندي ‌هاي دانش آموزان شده‌اند که هر يک از آنها با توجه به ساختاري که دارند داراي قابليت هاي متعددي نيز مي باشند، ضمن آنکه بهره‌مندي از آنها در موقعيت‌هاي مختلف با توجه به نيازهاي آموزشي و سطح علمي دانش‌آموزان، زمان در دسترس و ساير موارد متفاوت مي باشد. از جمله تاثيرات سازنده‌ي محصولات کمک آموزشي در فرايند تدريس کلاس سوم دبستان با توجه به محتواي آموزشي اين پايه و توجه به اقتضاي سني دانش آموزان مي توان به موارد زير اشاره کرد:

  • يادگيري مفهومي و فهم عميق تر مطالب علمي
  • ايجاد فضاي شاد و جذاب آموزشي
  • افزايش علاقه مندي دانش آموزان به يادگيري
  • آموزش غيرمستقيم و تثبيت مطالب در ناخودآگاه دانش آموزان
  • ايجاد فرصت براي مشارکت دانش آموزان در فرايند تدريس
  • امکان يادگيري آسان و انتقال ساده مفاهيم

a6_cc9e.jpg

 

موثرترين ابزارهاي کمک آموزشي سوم دبستان

 

کاربرگ دبستان و سي دي هاي آموزشي از کارآمدترين محصولات کمک آموزشي هستند که هر يک از آنها به نوبه‌ي خود تاثير چشمگيري در بهبود فرايند يادگيري دارند.

 

کاربرگ سوم دبستان

 

پيک آدينه يا کاربرگ دبستان يکي از بهترين ابزارهاي کمک آموزشي مي باشد که در سال هاي اخير طرفداران بسياري بين معلمين و دانش آموزان دبستاني پيدا کرده است. پيک آدينه يک تکليف هدفمند و برنامه‌ريزي شده مي باشد که براساس بودجه بندي سرفصل هاي کتاب درسي سوم دبستان و با رعايت استانداردهاي آموزشي به صورت هفتگي و يا ماهانه بنا به صلاح ديد معلم ارائه مي شود.

با توجه به تنوع و حجم مطالب کتاب‌هاي سال سوم دبستان، کاربرگ سوم دبستان با توجه به ساختار و محتواي طبقه بندي شده يکي از ابزارهاي فوق العاده کاربردي براي  دوره، مرور و جمع بندي مطالب کتاب به صورت هفتگي در پايان هر هفته آموزشي مي باشد، لذا همين امر يادگيري را تثبيت مي نمايد. ضمن آنکه دانش آموزان با مجموعه‌اي از تمرين ها و نمونه سوالات سر و کار داشته که ضمن آشنايي بيشتر با سوالات امتحاني فرصتي براي شناسايي نقاط قوت، ضعف و همينطور رفع اشکالات پيش مي آيد.

از ديگر مزيت‌هاي کاربرگ سوم دبستان مي توان به تاثيرگذاري آن در تدريس مشارکتي و صد البته مديريت بهتر زمان و کلاس درس توسط معلم اشاره کرد.

 

نرم افزارها و فيلم هاي آموزشي

 

از ديگر ابزارهاي کمک آموزشي مي توان به محتواي سمعي و بصري اشاره کرد که در قالب فيلم و نرم افزارهاي آموزشي عرضه مي شوند. اين مجموعه آموزشي علاوه بر اين که براي دانش آموزان جذابيت بالايي دارد باعث ايجاد علاقه مندي آنها به درس مي شود، اين ابزار آموزشي از طريق آموزش مفهومي و تصويري مباحث درسي را به بياني ساده و قابل فهم به دانش آموزان انتقال مي دهد و مسير يادگيري را براي آنها هموار مي سازد.

ضمن آنکه با توسعه روش يادگيري معکوس اهميت استفاده از مجموعه فيلم ها و نرم افزارهاي کمک آموزشي چندين برابر شده است.

 

 

ابزارهاي کمک آموزشي تاثيرگذار در حوزه‌ي آموزشي بسيار متعدد و متنوع هستند که به هيچ عنوان نمي توان قابليت هاي آن ها را ناديده گرفت، با اين حال بر اساس تجربيات حاصل مي توان گفت که کاربرگ ( پيک آدينه) و فيلم هاي آموزشي از تاثيرگذارترين ابزارهاي کمک آموزشي سال سوم دبستان هستند که مسير يادگيري را هموار ساخته و باعث ارتقاي سطح علمي دانش آموزان مي شود.

 

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 191 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 16:06

قابليت تماس تصويري گروهي به زودي به تلگرام اضافه خواهد شد

اخبار اپليکيشن‌ها

 

به دنبال تغييراتي که واتساپ در خط مشي حفظ حريم خصوصي خود ايجاد کرد، رقيب مشهور آن يعني تلگرام با استقبال بي‌سابقه‌اي از سوي کاربران مواجه و به يکي از محبوب‌ترين برنامه‌هاي پيام رسان در بازار تبديل شد. در نتيجه، اين شرکت به سرعت در حال افزودن ويژگي‌هاي جديد به پلتفرم خود است تا تجربه بهتري ارائه کرده و کاربران را راضي نگه دارد. تلگرام در  به‌روزرساني اخير خود پشتيباني از چت‌هاي صوتي برنامه‌ريزي شده را اضافه کرد و اکنون نيز به نظر مي‌رسد قصد دارد به زودي قابليت تماس ويديويي گروهي را اضافه کند. با ديجي رو همراه باشيد.

اين خبر را پاول دوروف بنيان‌گذار و مدير عامل تلگرام در کانال تلگرامي خود اعلام کرده و يک ويديوي کوتاه را به اشتراک گذاشته که اين ويژگي را به همراه جزئيات اصلي آن به نمايش مي‌گذارد. بنا به گفته‌هاي دوروف، تلگرام در به‌روزرساني ماه مه، يک “بعد ويديويي” را به قابليت چت صوتي خود اضافه خواهد کرد. ويژگي جديد اين امکان را فراهم مي‌کند تا کاربران حاضر در يک جلسه گفتگوي صوتي دوربين‌هاي خود را روشن کرده و تماس ويديويي گروهي را در تلگرام تجربه کنند. بر اساس ويديويي هم که دوروف به اشتراک گذاشته،‌ رابط کاربري تماس ويديوي گروهي بسيار زيبا به نظر مي‌رسد.

بيشتر بخوانيد: دوربين مداربسته هايک ويژن      دوربين مدار بسته هايک ويژن

در بخش تماس ويديويي گروهي تلگرام يک قسمت بزرگ از بالاي صفحه تصوير شخصي را که در حال صحبت کردن است، نشان مي‌دهد. در وسط هم مي‌توان ليستي از شرکت کنندگان فعال در تماس گروهي را مشاهده کرد که يک دکمه ميکروفون در کنار هر يک از آن‌ها وجود دارد و وضعيت چت کردن آن‌ها را نشان مي‌دهد. در پايين‌ترين بخش نيز سه دکمه کنترلي براي بي‌صدا کردن، روشن و خاموش کردن دوربين و ترک جلسه گفتگوي صوتي تعبيه شده است.

اين ويژگي جديد از اشتراک صفحه و لغو نويز پشتيباني کرده و در حالت دسکتاپ و تبلت نيز قابل اجرا خواهد بود. علاوه بر اين، اين ويژگي در حالت افقي نيز کار مي‌کند و براي اجرا در اين حالت کاملاً بهينه به نظر مي‌رسد. همچنين، دوروف مي‌گويد که ويژگي تماس ويديويي گروهي سرعت بالايي داشته و به واسطه رمزگذاري کاملاً امن خواهد بود. به طور خلاصه مي‌توان گفت، اضافه شدن اين ويژگي جديد، تلگرام را به رقيبي جدي براي برنامه‌هاي کنفرانس ويديويي مدرن تبديل خواهد کرد.

با توجه به اينکه تأييد شده به‌روزرساني جديد تلگرام در ماه مه منتشر خواهد شد، نياز نيست زياد صبر کنيم و به زودي مي‌توانيم شاهد اضافه شدن ويژگي تماس ويديويي باشيم. براي کسب جزئيات بيشتر از اين ويژگي، حتماً در روزها و هفته‌هاي آتي نيز با ديجي رو همراه باشيد.

بيشتر بخوانيد:  بهترين دوربين مداربسته      انواع دوربين مداربسته

  

 

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 217 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 10:22

کسب جايزه معتبر نوآوري در توليد محصول را در فستيوال بين المللي Detektor 2019 را کسب کرد !!

هايک ويژن به عنوان توليد کننده پيش رو در حوزه محصولات و راهکار هاي امنيتي نو آورانه ، جايزه محصول نوآورانه فستيوال جوايز بين المللي Detektor 2019 سوئد را کسب کند اين جايزه در زمينه توليد دوربين دام تورت حرارتي و نوري هايک ويژن به اين کمپاني تعلق يافت .
اين جايزه در گروه هشدار و تشخيص وجود دارد و هيئت داوران پس از انتخاب دوربين مداربسته هايک ويژن اعتقاد داشتند که دوربين هايک ويژن ترکيبي از تجزيه و تحليل هوشمند ، فناوري حرارتي و نوري و زيبايي است که مي تواند در شرايط حساس ، مناسب ترين عملکرد را ارائه نمايد . ( اين دوربين هم توسط نور مرئي و هم توسط طيف حرارتي قادر به تصوير برداري مي باشد )
مارس وچمن مدير بخش محصولات حرارتي هايک ويژن اروپا که براي دريافت اين جايزه در مراسم حضور داشت گفت : ما از دريافت اين جايزه هيجان زده هستيم ، دوربين حرارتي و نوري هايک ويژن ،  در ژوئيه و به منظور پيش بيني و پيشگيري از وقوع آتش سوزي در قسمت هايي که امکان حريق در آنها وجود داشت توليد و به بازار عرضه شد . قيمت اين دوربين بسيار مقرون به صرفه است . از اينکه توانستيم با ارائه اين محصول نوآوران ، کمک شاياني به تيم هاي امنيتي داشته باشيم ، بسيار هيجان زده هستيم .

بيشتر بخوانيد:    تي وي تي       پکيج دوربين مداربسته

    

فستيوال بين المللي Detektor 2019


دوربين هايک ويژن مدل  DS-2TD1217-2 / V1 هايک ويژن قابليت تشخيص سريع آتش سوزي در محيط هاي داخلي از طريق فناوري دو طيف مرئي و حرارتي را دارد . هنگامي که دماي محيط از ميزان مشخص شده توسط کاربر عبور مي کند ، دوربين با به صدا در آوردن زنگ خطر به کاربران اطلاع رساني مي کند تا با اقدام به موقع از بروز آتش سوزي جلوگيري شود .

جهت آناليز تصوير با استفاده از الگوريتم هوش مصنوعي ، يک تراشه GPU در اين دوربين تعبيه شده است که امکان تشخيص آتش سوزي و يا تشخيص ورود غير مجاز به منطقه از پيش تعيين شده را دارد و از اين رو مي توان براي پوشش در فضاهايي مانند انبار ها ، موزه ها ، مراکز داده ، دفاتر و مواردي شبيه به آن مورد استفاده قرار بگيرد .
درباره جايزه Detektor Inteational Awards :
جايزه Detektor Inteational Awards در سال 1999 توسط مجله امنيتي معروف Detektor Inteational  با هدف معرفي و تجليل از نوآوري هاي برجسته در حوزه امنيت بنيان نهاده شد . در سال 2019 ، بيستمين سري اهداي جوايز سالانه در 19 نوامبر در نمايشگاه SECTECH در استکهلم  سوئد برگزار گرديد .

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 224 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 0:27

دوربين مداربسته  و راهکار هوشمند بانکي 

اهميت مقوله آموزش امروز از هر زمان ديگري بيشتر است . واحد آموزش شرکت پرشيا سيستم متشکل از تيم توليد محتواي و مدرسان مجرب ، راهکار هاي نظارت تصوير هايک ويژن در حوزه هاي مختلف را بصورت تخصصي براي کارفرمايان در غالب کلاس هاي يک و يا چند روزه اجرا مي کند . يکي از اين دوره هاي که با استقبال حداکثري روبرو شده ، راهکار بانکي  نمايندگي هايک ويژن   است که در اين محتوا در اين خصوص توضيح مي دهيم .

دوره ي آموزش دوربين مدار بسته ويژه بانک ها و صندوق هاي مالي و اعتباري شامل مفاهمي اوليه آشنايي با سيستم نظارت تصويري ، اصول طراحي سامانه ، مشخصات فني مهم براي انتخاب هر دوربين و دستور العمل استاندارد انتخاب دوربين و بستر سازي است .

 

آموزش  دوربين مداربسته   – راهکار هوشمند بانکي

شرکت کنندگان در اين کلاس يک روزه آموزش عملي راهکار هاي مدار بسته ويژه بانک شرکت پرشيا سيستم نخست با انواع سيستم هاي مدار بسته و نحوه عملکرد هر کدام آشنا مي شوند ، سپس برخي از مهمترين تکنولوژي هاي مدار بسته مرتبط با حوزه بانکي را مي آموزند. در ادامه دستورالعمل طراحي و جانمايي دوربين ها در قسمت هاي مختلف يک شعبه بانک بصورت دمو آموزش داده مي شود و کار آموزان با نحوه جانمايي صحيح و انتخاب دوربين براي هر موقعيت آشنا مي شوند .

در بخش ديگري از دوره آموزش دوربين مدار بسته ويژه بانکها ، کاربران با نحوه يکپارچه سازي سيستم مدار بسته با ساير سيستم ها شامل ، اعلام سرقت ، کنترل تردد و … آشنا مي شوند . کليه مراحل دوره بصورت تئوري و عملي اجرا مي شود و شرکت کنندگان از نزديک با محصولات مختلف هايک ويژن که در راهکار نظارت تصويري بانکي توضيح داده مي شود آشنا شده و با آن کار مي کنند .

در بخش پاياني دوره يک روزه آموزش راهکار مدار بسته هايک ويژن ( hikvision   )، ويژه بانک ها شرکت کنندگان با اصول انتخاب مرکز کنترل و نحوه محاسبه ميزان هارد براي ضبط تصوير براي مدت زمان مشخص آشنا مي شوند و مي توانند بر اساس نيازشان يک سيستم مدار بسته تحت شبکه را از ابتدا تا انتها طراحي نمايند .

بانک‌ها و موسسات مالي شاهرگ‌هاي اصلي مالي و کنترل کننده نظام پولي در هر جامعه مي‌باشد که تقريبا با تمامي افراد و اقشار جامعه در تعامل بوده و اين امر بانک‌ها را در معرض خطرات متعدد امنيتي قرارداده و باعث گشته که اين مراکز و موسسات در زمره حساس‌ترين مکان‌ها از لحاظ امنيتي قرار گيرند . شرکت ميکرو نرم افزار با توجه به تجربه خود در عرصه حفاظت الکترونيک در بانک‌ها و موسسات مالي کشور و با درک کامل از نيازهاي منحصر به فرد بانک‌ها  در زمينه حفاظت الکترونيک ، راهکار هوشمند يکپارچه به روز و قابل اطميناني را در زمينه سامانه هاي نظارت تصوير بانکي ارائه مي دهد. راهکار نظارت تصوير هوشمند بانکي ارائه شده توسط شرکت ميکرو نرم افزار با توجه به دانش خود و تکنولوژي‌هاي هوشمند به کارگرفته شده در دوربين‌هاي برند MNA داراي ويژگي‌ها و قابليت‌هاي کاربردي و منحصر به فردي مي‌باشد که تمامي نياز هاي بانک‌ها و موسسات مالي را در زمينه نظارت تصوير پوشش مي‌دهد. راهکار نظارت تصويري بانکي ميکرو نرم افزار با استفاده از تکنولوژي پيشرفته آناليزهاي هوشمند تصوير و يکپارچه سازي سامانه‌هاي نظارت تصويري به بانک‌ها کمک مي‌کند که شعب بانک ، ادارات امور شعب ، ساختمان‌هاي مرکزي ، خزانه بانک‌ها ، خودروهاي حمل پول ، باجه بانکها و ATM ‌ها و محدوده پيراموني آن‌ها  به وسيله يک سامنه يکپارچه مديريت و نظارت نمايند . راهکار نظارت تصويري شرکت ميکرو نرم افزار علاوه بر رفع نيازهاي امنيتي و نظارتي بانک‌ها به گونه اي طراحي شده که به مديرت و نظارت موثرتر مديران ، اثر بخشي و پاسخگويي بالاتر کارمندان و رضايت‌مندي مشتريان در بانک‌ها نيز کمک ويژه‌اي مي‌نمايد.

مزاياي استفاده از راهکار يکپارچه نظارت تصوير  و دوربين مداربسته بانک شرکت ميکرو نرم افزار

  • اطمينان از تامين امنيت کارمندان و مشتريان به صورت شبانه روزي
  • جلوگيري از ارتکاب جرم و سرقت در محوطه داخلي و پيراموني بانک‌ها و موسسات مالي
  • افزايش امنيت در مبادلات مالي و بهبود رضايت‌مندي مشتريان
  • جمع آوري آرشيو تصويري پايدار
  • مديريت يکپارچه و کارا تمامي شعب
  • به کمک دوربين‌هاي مداربسته با قابليت آناليز تصوير و عملکرد تشخيص چهره، مي‌توانيد مشتريان ويژه و VIP خود را در زمان ورود به بانک شناسايي کنيد و خدمات متمايزي را به آنها ارائه دهيد.
  • اطلاعات آماري از مراجعين به هر شعبه بانک به کمک آناليز تصوير هوشمند دوربين مداربسته.
  • يکپارچه سازي و قابليت سازگاري سيستم‌هاي امنيتي در بانک به منظور افزايش سطح امنيت و مقابله با حوادث.
  • ثبت اطلاعات تراکنش و ثبت همزمان يک تصوير واضح چهره، براي زماني که اختلاف يا سوء تفاهمي با مشتري رخ دهد.
  • با نصب دوربين‌هاي مداربسته هوشمند و تشخيص خودکار پلاک کليه اتومبيل‌هايي که قصد ورود به محوطه‌هاي خاص در شعبات بانک يا … را دارند، تردد خودروها در واحد‌هاي مختلف بانک را مديريت نماييد.
  • استفاده از دوربين مداربسته با قابليت آناليز تصوير و صدا، به صورت هوشمند و استفاده از الگوريتم‌هاي پيشرفته براي تشخيص مقابله با نفوذ به يک محدوده، تشخيص شيء رها شده، تشخيص سرقت اشياء و اموال بانک، تشخيص اجتماع نفرات در يک محدوده شعبه بانک، تشخيص صف طولاني در بانک ، پرسه زدن بيش از حد در يک منطقه حساس مانند ATM خودپرداز بانک، ورود به يک منطقه حساس، فرياد زدن، شمارش نفرات و … .

TAILGATE DETECTION

معرفي راهکار نظارت تصوير و دوربين مدار بسته بانکي شرکت ميکرو نرم افزار

خودپردازها (ATM) و مراکز خدمات بانکداري الکترونيک

شرکت ميکرو نرم افزار در راهکار پيشنهادي خود سيستم کاملي به جهت تامين امنيت و پوشش کامل تصويري براي دستگاه‌هاي خود‌پرداز و مراکز خدمات الکترونيک در نظر گرفته است .

  • دوربين‌هاي مخصوص دستگاه‌هاي خودپرداز ، اين دوربين‌ها با کيفيت تصويري بالا و پشتيباني از تکنولوژي WDR ، بدون جلب نظر به دليل طراحي لنز سوزني شکل(Pinhole) براي پوشش تصوير افراد به شکل مخفي در خودپردازها نصب مي‌شوند .
  • دستگاه NVR خودپرداز، با ساختار فيزيکي و عملکرد بهينه شده ، اطلاعات تراکنش‌هاي مالي هر کاربر را پوشش داده و به همراه تصوير کاربر ذخيره مي‌نمايد.
  • دوربين مخصوص باجه خدمات الکترونيک ، اين دوربين‌ها با داشتن زاويه ديدگسترده و کيفيت مناسب و بدنه مقاوم در برابر ضربه مي‌توانند تمامي فضاي باجه را پوشش تصويري بدهند.
  • دوربين‌ها محوطه پيراموني دستگاه‌هاي خودپرداز ، اين دوربين‌ها با کيفيت تصوير بالا و پشتيباني از تکنولوژي‌هاي WDR و ديد در شب و دارا بودن لنز با زاويه ديد متغير مي‌توانند محدوده پيراموني دستگاه‌هاي خودپرداز و باجه‌هاي خدمات الکترونيک را پوشش تصويري بدهند.

دوربين‌هاي مخصوص درگاه‌هاي ورودي و راهروها

شرکت ميکرو نرم افزار براي پوشش تصويري ورودي‌ها و راهروها دوربين‌هاي با کيفيت تصوير بالا و داراي تکنولوژي   WDR پيشرفته که قابليت ثبت چهره افراد را داشته و ‌بتوانند در شرايط محيطي با کنتراست نوري بالا تصوير برداري نمايند را پيشنهاد مي‌دهد.

لابي و سالن‌هاي انتظار

در اين راهکار براي پوشش سالن‌هاي انتظار و لابي‌ها پيشنهاد مي‌شود که از دوربين‌هاي fisheye با زاويه ديد ??? درجه در سقف و نصب دوربين‌هاي با زاويه ديد گسترده و کيفيت بالا در سالن انتظار استفاده شود ، تا تصوير تمامي جزئيات در شعب بانک‌ها با کيفيت مناسب ضبط گردد.

باجه‌هاي ارائه خدمات و صندوق‌ها

دوربين‌هاي مداربسته ويژه صندوق‌هاي تراکنش مالي که داراي لنز دوگانه مي‌باشند،  به جهت تصويربرداري همزمان از مشتري و کارمند بانک در حين انجام تراکنش مالي کاربرد دارند، تا از اختلافات مالي و سوء تفاهم‌هاي ما بين بانک و مشتري جلوگيري شود.

خودروهاي حمل پول

در اين راهکار برا حفظ امنيت و نظارت تصوير در خودروهاي حمل پول، دوربين‌هاي قابل حمل مخصوص خودرو در نظر گرفته شده که توسط اين دوربين‌ها مي‌توان تصوير داخلي حودرو حمل پول را ضيط و کنترل کرد.

در صورتي که نياز به خدمات   نصب دوربين مداربسته   مي توانيد با شرکت مهر تجارت تماس بگيريد.

آناليز و تشخيص هوشمند در بانک

شرکت ميکرو نرم افزار پيشنهاد مي‌کند که در راهکار سامانه‌هاي نظارت تصوير بانک‌ها از ويژگي‌هاي کامل هوشمند مانند تشخيص چهره، تشخيص نفوذ، تشخيص شئ رها شده، تشخيص برداشتن اشياء، عبور از خط، ورود به محدوده غير مجاز و غيره، به منظور کمک بهتر به مديريت امنيت در بانک‌ها استفاده گردد.

تشخيص چهره

شناسايي هويت مشتريان اختصاصي VIP بانک با تکنولوژي پيشرفته آناليز تصوير مقايسه از ويژگي‌هاي منحصر به فرد دوربين‌هاي مداربسته و نرم افزارهاي آناليز تصوير مي‌باشد. اين امر باعث مي‌شود از ديد بازاريابي، تجربه مشتري بانک، به‌طور قابل توجهي بهبود يابد.

شمارش نفرات توسط دوربين مداربسته در ورودي‌ها

فناوري شمارش نفرات مي‌تواند جريان رفت و آمد، مشتريان به شعبات مختلف بانک و ساعات مختلف شبانه روز را در گزارش ورود و خروج روزانه يا ماهانه نشان دهد. اين اطلاعات در تصميم گيري و مديريت کلان يا خرد بانکداري دنيا، بسيار تأثير گذار است.

مرکز کنترل و اتاق مانيتورينگ دوربين مداربسته بانک

 مديريت ، نظارت و ذخيره‌سازي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته در يک مرکز کنترل بانک، بخش اصلي از سامانه نظارت تصويري در بانک مي‌باشد. با توجه به تنوع مدل ،کاربردها و توانايي حجم ذخيره سازي دستگاه‌هاي NVR مي‌توان با در نظر گرفتن وسعت شعبه ، ميزان مراجه کننده و نياز بانک يکي از مدل‌هاي NVR و يا نرم افزار مديريت تصوير را به کاربرد.

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 239 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 19:55

راهنماي خريد انواع اجاق گاز اخوان

به گزارش مجله اينترنتي دکوکده و به نقل از ?? بخر انواع اجاق گاز اخوان که به عنوان بهترين مارک اجاق گاز ايراني به شمار مي ‌رود به دليل تناسب کيفيت کارايي و قيمت‌ مناسب محصولات اين برند يکي از پرفروش ترين ها در ايران به شمار مي ‌رود. انواع اجاق گاز اخوان که به صورت صفحه گاز روميزي و يا توکار، اجاق گاز فردار و يا مبله توليد مي گردد که در تنوع رنگ بندي و صفحات مختلف از جمله صفحه استيل و شيشه و در رنگ هاي مشکي، سفيد توليد شده است.

ما در اينجا سعي داريم که انواع صفحه اجاق گاز روميزي توکار يا مبله (فردار) اخوان را با شما مورد بررسي قرار دهيم تا شما عزيزان بتوانيد در انتهاي اين مطلب بهترين مدل از بهترين مارک اجاق گاز روميزي را براي آشپزخانه خود انتخاب نماييد. پيش از هر چيز لازم است بدانيد آن چيزي که در هنگام انتخاب يک محصول مي ‌تواند بسيار مهم باشد، علاوه بر وجود استاندارد هاي استفاده شده، کارايي و تناسب کيفيت، طول عمر و سطح قيمت اجاق گاز اخوان مي باشد اگر بخواهيم ساده تر به اين نکته اشاره کنيم خريد اجاق گاز اخوان، انتخابي از با کيفيت ترين ها همراه با قيمت مناسب است.

در ابتدا مي توانيم انواع اجاق گاز اخوان را به دو دسته مختلف تقسيم مي کنيم: دسته اجاق گاز صفحه اي روميزي که به صورت توکار توليد مي ‌شوند و مدل‌ هاي مبله که به عنوان مدل هاي اجاق گاز فردار اخوان شناخته مي شوند.

m3_7dv6.jpg

انواع اجاق گاز روميزي اخوان

انواع اجاق گاز روميزي اخوان امروز طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب کرده است اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد که ترجيح مي دهيد يک اجاق گاز توکار و روميزي مجزا از فر در منزل خود داشته باشيد، انتخاب انواع صفحه گاز روميزي بهترين گزينه براي شماست البته به اين نکته اشاره کنيم که جديدترين مدل اجاق گاز به صورت روميزي طرفداران بسيار زيادي در دنيا را به دليل جاگيري کمتر، حمل و نقل آسان تر و ديزاين جديد تر به خود اختصاص داده است و شرکت اخوان نيز انواع اجاق گاز روميزي و صفحه گاز توکار خود را در تنوع بسيار زيادي توليد کرده است تا تمامي افراد بتوانند بر اساس سليقه و بودجه‌ اي که در نظر گرفته اند خريدي ساده تر داشته باشد. لازم به ذکر است که با توجه به کيفت محصولات اين شرکت قيمت اجاق گاز اخوان در مدل هاي روميزي تا حدي اقتصادي و مناسب به شمار مي ‌رود که مي ‌تواند با مدل اجاق گازهاي خارجي رقابت داشته باشد.

اگر بخواهيم به طور کلي انواع اجاق گاز روميزي را دسته ‌بندي کنيم بايد به اين نکته اشاره کنيم که انواع اجاق گاز صفحه اي و روميزي به صورت استيل يا شيشه در محدوده پخت هاي متنوع توليد شده ‌اند و کاملاً بر اساس جاي شما در آشپزخانه و ديزاين منزل تان مي توانيد اين مدل ها را انتخاب نماييد.

درباره اجاق گاز شيشه اي اخوان بايد به اين نکته اشاره کنيم که اين دسته از صفحه گازهاي روميزي که به صورت توکار توليد شده‌ اند و داراي صفحه شيشه اي از جنس سراميک سکوريت مي باشد؛ جنس اين صفحه ها مقاوم در برابر حرارت و ضد ضربه مي باشد و از ويژگي هاي مهم ديگر اين صفحه گاز شيشه اي اخوان مي ‌توان به ضد خش بودن آنها و سهولت در پاک کردن سطح صفحه هاي آنها اشاره نمود و شما ديگر لازم نيست در هنگام انتخاب و خريد اجاق گاز شيشه اي اخوان نگران ماندگاري لک بر روي صفحه هاي انواع اجاق گاز اخوان باشيد. اين دسته از محصولات شرکت اخوان نيز در تنوع رنگي مشکي و سفيد توليد شده است و شما عزيزان مي توانيد اجاق گاز 5 شعله اخوان تا 2 شعله آن را بنا به فضاي خود انتخاب نماييد، لازم به ذکر است که فواصل استاندارد محدوده هاي پخت در انواع اجاق گاز روميزي اخوان امکان استفاده هم زمان از شعله ها را فراهم مي سازد.

 

انواع اجاق گاز استيل اخوان

انواع اجاق گاز استيل اخوان به دليل داشتن جنس مناسبي بر روي صفحه شان طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب کرده است چراکه اين استيل به کار رفته شده بر روي صفحه گاز اخوان به گونه اي مي باشد که علاوه بر ضد خش بودن، به سادگي قابل پاک شدن مي باشند. اين جنس از استيل مقاوم در برابر حرارت و خش دار مي باشد که همين امر باعث مي شود تا به مرور زمان ظاهر زيباي خود را حفظ کنند و اگر غذاي شما سر رفت يا هرگونه لکه هاي بر روي اجاق گاز روميزي استيل شما ايجاد شد، به سادگي با يک دستمال و بدون ماندگاري لکه تميز شود. شما در انواع اجاق گاز استيل اخوان نيز مي توانيد بنا به جاي خود در آشپزخانه ‌تان اجاق گاز 5 شعله استيل اخوان را تا 2 شعله انتخاب نماييد و همانطور که در مدل شيشه نيز اشاره نموديم، تمام شعله ها در فواصل کاملاً استاندارد طراحي شده اند و شما امکان استفاده هم زمان از محدوده هاي پخت را خواهيد داشت که با در نظر گرفتن کيفيت آن متوجه مناسب بودن قيمت اجاق گاز اخوان خواهيد شد.

ويژگي هاي مشترک انواع صفحه گاز صفحه اي

از آنجايي که يکي از پرکاربردترين وسيله ها در هر آشپزخانه اي اجاق گاز به شمار مي ‌رود لذا دانستن ويژگي‌ هاي فني و مشخصات اين دستگاه پرکاربرد از مهم ترين ارکان انتخاب در خريد شما محسوب مي ‌شود. اخوان بالاي نيم قرن است فعاليت فروش گسترده اي دارد و توانسته يکي از با کيفيت ‌ترين اجاق گاز ايراني را توليد کند، خالي از لطف نيست که به اين نکته اشاره کنيم که هنگامي که سخن از بهترين مارک اجاق گاز ايراني يعني اخوان به ميان مي ‌آيد قطعاً معروفيت اين برند اتفاقي نبوده است و عملکرد مناسب و با کيفيت محصولاتش توانسته اخوان را به اينجا برساند که هر يک از ما، نام درخشانش را در دسته محصولات اجاق گاز بشنويم. از ديزاين، ظاهر زيبا و با کيفيت اجاق گاز اخوان که بگذريم، مي رسيم به بخش موارد فني شرکت اخوان، از اين رو سعي داريم در ادامه اين متن با بيان ويژگي‌ هاي مهمي که به اين برند معتبر اعتبار بخشيده است همراه شما باشيم.

 

بررسي عملکرد ترموکوپل

شرکت اخوان انواع صفحه گاز روميزي و اجاق گاز ‌هاي خود را همراه با بالاترين سطح استاندارد و ايمني توليد مي ‌کند، وجود ترموکوپل هاي فوق سريع در انواع اجاق گاز اخوان مي تواند امنيت شعله را براي شما تضمين خواهد نمود. اگر در اينجا بخواهيم نگاهي داشته باشيم به ساختار يک ترموکوپل بايد بگوييم ترموکوپل ها از دو فلز غير هم جنس توليد شده‌اند که از يک سمت به يکديگر جوش خوردند و تا زماني که انتقال حرارت صورت گيرد، جريان گاز وجود دارد و به محض اينکه به صورت سهوي و بنا به هر علتي شعله خاموش شود جريان گاز قطع مي گردد بارها و بارها در هر خانه ‌اي اتفاق افتاده است که شعله ها براثر سر رفتن غذا و يا کم شدن اکسيژن در فضا و به هر علت ديگري همچون وزيدن باد خاموش شود و اين امر يکي از تکرار شدني ترين موارد در هنگام استفاده از يک اجاق گاز روميزي و يا مبله به شمار مي ‌رود، در اين زمان مي باشد که يک ترموکوپل فوق سريع عملکرد خود را انجام مي ‌دهد و جلوي پخش گاز در فضا را خواهد گرفت و از هرگونه آتش سوزي و مسموميت ناشي از گاز جلوگيري خواهد کرد لذا در هنگام خريد اجاق گاز اخوان ديگر لازم نيست نگران امنيت دستگاه خود باشيد چراکه شما يکي از استاندارد ترين اجاق گاز روميزي و صفحه اي را براي آشپزخانه خود انتخاب نموده ايد. اين ويژگي در کنار مشخصات ديگر اين دستگاه باعث شده است که ما بتوانيم قيمت اجاق گاز اخوان را به نسبت کيفيت آن کاملاً منطقي و اقتصادي برشماريم.

بررسي فندک اتوماتيک

يکي ديگر از امکانات اجاق گاز اخوان مي توانيم به استفاده از بهترين نوع فندک اتوماتيک در جديدترين اجاق گاز اخوان اشاره کنيم به کار برده شده است و شما به آساني مي توانيد با فشردن ولوم هاي دستگاه رو به پايين و چرخاندن آن برخلاف عقربه هاي ساعت هر يک از شعله ها را به صورت مجزا و سريعاً روشن فرماييد، جنس اين نوع از فندک ها با طول عمر بسيار بالا، ساليان طولاني بدون خرابي مي تواند براي شما کار کند، استفاده از اين نوع فندک و ترموکوپل توسط اين شرکت در کنار قيمت اجاق گاز اخوان توانسته نظر بسياري از افراد را به خود جلب کند و رقيبي سر سخت براي برندهاي خارجي بشمار آيد.

نگاهي بر شبکه هاي چدن در اجاق گاز اخوان

يکي ديگر از ويژگي ‌هاي انواع اجاق گاز اخوان داشتن شبکه‌ هاي از جنس چدن بر روي محدوده‌ هاي پخت آن مي باشد که داراي ويژگي هايي است که به صورت مختصر در اينجا بدان اشاره خواهيم کرد جنس چدن هاي استفاده شده در اين دستگاه‌ نسوز مي باشد که بر اثر مرور زمان و قرارگيري بر روي حرارت تغيير رنگي در آنها ايجاد نخواهد شد که اين امر باعث مي‌ شود که شما ظاهر زيباي اجاق گاز روميزي تان را ساليان سال همانند روز اول در اختيار داشته باشيد از ديگر مشخصات اين جنس از چدن مي‌ توان به شستشوي آسان آن اشاره نمود، شما به آساني مي‌ توانيد چدن ها را درون ماشين ظرفشويي يا به صورت دستي با آب و صابون بشوييد و پس از شستشو شما شاهد ماندگاري لک بر روي آنها نخواهيد بود. در انواع اجاق گاز روميزي هاي اخوان شما شبکه هاي متفاوتي با طراحي هاي مختلف خواهيد ديد که علاوه بر پخش يکنواخت حرارت براي پخت غذا به صورت تک تک و جداگانه براي محدوده‌ هاي پخت يا به صورت يکپارچه تر طراحي شده اند.

قطعات به کار رفته در انواع گاز اخوان

تمامي قطعات استفاده شده در شرکت اخوان براي توليد انواع اجاق گاز روميزي استيل و شيشه اي داراي کيفيت بسيار بالا يي مي باشد، البته به اين نکته اشاره کنيم که برخي از مدل هاي توليدي اين شرکت با قطعات خارجي و ايتاليايي مي باشد و به همين دليل شما مي ‌توانيد تنوع قيمت در مدل هاي متنوع اجاق گاز روميزي اخوان را شاهد باشيد اما لازم است به اين نکته تأکيد کنيم که چه در مدل ها با قطعات خارجي و چه در قطعات ايراني درجه يک، دستگاه هاي توليد شده توسط اين شرکت قطعاً قيمت اجاق گاز اخوان را مي ‌تواند به انتخابي کاملا منطقي و اقتصادي براي شما عزيزان رقم زند.

 

نگاهي بر انواع اجاق گاز فردار اخوان

همانطور که اشاره کرديم انواع اجاق گاز اخوان به صورت روميزي يا اجاق گاز فردار توليد شده است، انواع اجاق گاز فردار اخوان را که به صورت اجاق گازهاي مبله مي ‌شناسيم با ديزايني زيبا و به کارگيري به روزترين تکنولوژي هاي روز دنيا توليد شده اند و اين دستگاه هاي دوکاره مي تواند کارايي هاي بسيار تکميلي را در اختيار شما بگذارد، انواع اجاق گاز مبله اخوان با فرهايي در گنجايش هاي متفاوت توليد شده است که اين فر ها به دليل داشتن لعاب با کيفيت و خاص خود به آساني قابل پاک شدن مي باشند چراکه سطح داخلي آنها مانده هاي غذا و چربي را بر روي خود نگه نمي دارند.

انواع اجاق گاز فردار معمولاً داراي جوجه گردان هايي با موتورهاي پيشرفته و قدرتمند مي باشند که به دليل پخش يکنواخت حرارت در داخلشان طبخ يکنواخت جوجه را در اختيار شما مي گذارد، شما توانيد براي پخت انواع غذا، کيک، پيتزا و يا جوجه از اين اجاق گاز فردار اخوان به عنوان يک دستيار آشپزخانه حرفه ‌اي استفاده کنيد، اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد که مي خواهيد يک اجاق گاز مبله و فر دار را براي خود تهيه کنيد، پس انتخاب از بهترين مارک اجاق گاز فر دار اخوان مي ‌تواند انتخابي مناسب‌ براي شما عزيزان باشد، با خريد اجاق گاز فردار اخوان يا همان مبله شما يک تير و دو نشان داشته ايد و يک دستگاه فر گازي و برقي تکميل با کاريي هاي بالا و يک اجاق گاز مجزا را در اختيار خواهيد داشت و از اين رو مي توانيم بگوييم قيمت اجاق گاز فردار اخوان مي ‌تواند براي شما بسيار به صرفه و منطقي باشد، وجود سطح ايمني و استانداردهاي بالا، ترموکوپل فوق سريع، شبکه ‌هاي چدن نسوز، استاندارد فواصل در محدوده ‌هاي پخت نيز از ديگر ويژگي هاي اين دسته از محصولات اخوان به شمار مي ‌رود.

حتماً در هنگام انتخاب و خريد از شرکت اخوان شما به دنبال ضمانت نامه و کارت گارانتي نمايندگي فروش شرکت اخوان هستيد لذا لازم است با توجه به آنکه کدام يک از نمايندگي هاي اخوان و يا فروشگاه اينترنتي کالاي شان را با ضمانت نامه اصلي و شرکتي اخوان ارائه مي ‌کنند، خريدتان را از فروشگاه لوازم خانگي معتبر انجام دهيد. شما عزيزان مي توانيد انواع اجاق گاز اخوان را با گارانتي معتبر شرکتي همراه با بهترين قيمت اجاق گاز اخوان در فروشگاه اينترنتي 20 بخر، ديجي کالا، زنبيل و ديگر مراکز فروش معتبر انجام دهيد.

منبع: decokadeh.com

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 194 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 3:34

لینک دوستان

خبرنامه